Hotel The Edgbaston Palace

Hotel The Edgbaston Palace

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor The Edgbaston Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Edgbaston Palace in het Nederlands

Zakelijk

Outbollig en versleten

Paul
27-9-2015

Foto's doen anders vermoeden maar dit hotel is erg teleurstellend. Matig ontbijt, niet werkende Wifi, Versleten interieur. Alleen de bar kon er mee door. Niet boeken is mijn advies!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Edgbaston Palace in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Edgbaston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.