KinderhotelWeer vandaag21°6°
Hotel Radisson Blu Birmingham

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Birmingham voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson Blu Birmingham in het Nederlands

2008

Excellent voor een business trip!

Nonkel Sue
29-12-2008

Verbleef vijf nachten in dit hotel. Zeer tevreden van mijn keuze. De eerste nacht viel dik tegen. Zat toen op de 11e verdieping, in een prachtige, ruime business room langs de voorkant. Veel straatlawaai! Heb 's morgens een andere kamer gevraagd en gekregen op het 18e, aan de achterkant. Veel rustiger, en vlakbij de fitness. Wel geen zo'n ruime business room meer, maar ruim voldoende. Eten in het resto is niet goedkoop, maar wel zeer lekker. Redelijk veel keuze qua ontbijt. Vriendelijk personeel. Snelle service. Vlakbij een shopping center (Bullring) gelegen, en ook vlak in het centrum. Ideaal om het openbaar vervoer te nemen. Ligt op 5' wandelen van het grootste treinstation. Adembenemend zicht tijdens de fitness, met zicht op de ondergaande zon! Frisse melk 's morgens aan je deur, met krant van de dag. Zou er zeker nog terugkeren!

Gereisd alleenreizend in december 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Birmingham in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Birmingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.