Hotel Novotel Birmingham Centre

Hotel Novotel Birmingham Centre
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Birmingham Centre voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Novotel Birmingham Centre in het Nederlands

Goed hotel voor zakelijke reiziger

Erik Walst
5-3-2018

Prima hotel voor een overnachting of 2

Oude reviews (archief)

Dichtbij het uitgaangscentrum

jobo
14-3-2011

Birmingham is leuk voor een weekendbezoek. Novotel Centre is vanaf Station Newstreet binnen 15 minuten te voet bereikbaar. Of 5 minuten met de taxi 7 Pound.

Het hotel is gelegen aan Broadstreet. 's avonds is het hier druk door het uitgaansleven. In het hotel heb je hier geen last van. De kamers zijn typisch voor Novotel. Geen design maar wel doelmatig ingericht . Ontbijt wa szowel Engels als ook continentaal.

Personeel was vriendelijk. Tip koop op het vliegveld een Tourist pass . 5,50 pound per dag . Gratis gebruik van bus, trein en metro.

Zakenhotel

Marc
7-9-2009

Dit hotel bevindt zich in een gedeelte van Birmingham waar vele restaurants en bars zijn gevestigd. Het hotel zelf is een typisch Novotel. Zakelijk en het voldoet aan alle wensen en eisen, maar heeft geen enkele sfeer. De kamers beschikken over een goede douche en een goed bed. De ramen in de kamers kunnen helaas niet open voor wat frisse lucht. Het ontbijt is ruim voldoende. Ook hier geldt: goed voor de zakenreiziger, maar prive geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Birmingham Centre in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Birmingham Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Birmingham Centre scoort een 7.69 uit 10 op basis van 7 reviews.