Airport hotelWeer vandaag19°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Birmingham Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Birmingham Airport in het Nederlands

Heerlijk hotel

Teiget
11-11-2012

Fijn hotel als uitvalbasis voor bezoek aan het NEC of Birmingham (Bullring). In Brimingham kun je geweldig shoppen en met de (gratis) shuttle en trein ben je er zo! Ontbijt is echt prima. Niets is op. Allemaal behulpzaam en gratis internet in de lobby (20 minuten per dag). Grote kamers maar een hele kleine toilet.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

E
30-7-2010

Een heel prima (zaken) hotel. Goede bedden, mooie badkamer (met regendouche!) en goede service. Ontbijt niets op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Birmingham Airport in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Birmingham Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.