Hotel Macdonald Burlington

Hotel Macdonald Burlingtonstersterster

8.9Fantastisch

Engeland, West Midlands, Birmingham

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Macdonald Burlington voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Macdonald Burlington

• 10Lianne14-05-2014

Prachtig hotel midden in het centrum

Het hotel is schoon, ligt midden in het centrum en de kamers zijn ruim, verzorgd en schoon. Het personeel is ontzettend aardig een behulpzaam. Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9sandra_callaghan25-05-2011

Luxe

Ben hier 2 nachten geweest en ik voelde me als de koningin die langs kwam. Leuk binnenkomen op je kamer: TV aan met een persoonlijke welkomstboodschap. Mooi en victoriaans hotel. Ontbijt was zeer uitgebreid en smakelijk. Midden in het centrum, maar geen geluidshinder. Koffers kon ik bij aankomst direct kwijt achter hun balie en ook zo bij het vertrek, zodat ik eerst nog even kon winkelen etc.

Alleen gereisd in december 2007

• 8ineke24-03-2011

Goed hotel met prima shopping ligging!

Tijdens mijn jaarlijkse shopping uitje in Birmingham slaap ik altijd in het Britannia Hotel. Dit jaar wilde ik een betere kamer (en geen gangkast) dus besloot voor het Burlington te gaan. Ik had een Deluxe kamer/Feature Room met zitje. Ruime kamer met dubbel bed, mooie spiegelkast, ruime badkamer. Uitzicht op achterkant van gebouwen maar daardoor geen herrie van straat 's nachts. Personeel erg aardig. Ligging is ideaal, vlakbij Station New Street en IN de winkelstraat, met oa. Bella Italia en Starbucks vlakbij. Vijf minuten lopen van de Bullring. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 8poeliepoel26-10-2010

Klassiek goed en centraal

Een klassiek, statisch gebouw in een van de winkelstraten van Birmingham. Goede kamers, ook klassiek met ruime badkamer met douche in bad, toilet. Airco. Goede bedden. Vanuit het hotel is centrum lopend goed te doen. Tegenover de achterkant van het hotel is een parkeergarage (Palasades) waar je als gast 15% korting krijgt, redelijk duur nog wel maar ideaal qua ligging. Station New Street is naastgelegen, dus ook handig. Ontbijt is engels en inclusief, continentaal ontbijt is redelijk simpel met wel wat kaas en worst naast jam en fruit en cereals. Receptie vriendelijk, bagageruimte aanwezig bij vroege aankomst en laat vertrek beschikbaar. Grootste pre is wel de ligging!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 10Sandra Callaghan09-01-2008

Ik heb 2 nachten doorgebracht in dit prachtige hotel. Ik heb een 1-pers. kamer via internet voor 43 pond per nacht geboekt (zo'n 60 euro), dus da's echt niet slecht. 4 sterren hotel klopt wel. Het restaurant is wel duur, ik heb hier dan ook niet gegeten.

Gelegen midden in het centrum en op 2 min. lopen van New Street Station en 1 min. lopen afstand van de bushaltes.

Ik had een kamer die niet aan de drukke winkelstraat grensde en ik heb dan ook vorstelijk geslapen.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Alleen gereisd in januari 2008

1 tip over Hotel Macdonald Burlington

• Lianne, 14-05-2014

Als je in Birmingham wilt winkelen, zit je in dit hotel perfect!

0 vragen over Hotel Macdonald Burlington

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, VIP area
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats