Hotel Jurys Inn Birmingham

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Birmingham voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jurys Inn Birmingham in het Nederlands

Zakelijk

Zakelijk hotel

Efne Twyford
31-3-2013

Het is een prima hotel voor als je op doorreis bent of je zakelijk bezig bent, maar zeker niet voor een vakantie dan zou ik voor wat anders kiezen en ook geen faciliteiten voor kinderen.

Verder dicht bij een grote en kleine supermarkt, prima eet tenten (echt engels), wil je echt Engeland zien dan ben je in Birmingham aan het juiste adres.

Goedkoop alternatief voor de zakelijke reiziger!

JWVerschueren
19-2-2011

Hotel Jurys Inn in Birmingham is een aanradere voor de zakelijke reiziger! Gewoon een stuk goedkoper dan de andere zakelijke hotels in de buurt van het Brmingham Interbational Convention Centre dat op loopafstand ligt, evenals de diverse eetgelegenheden waar het gezellig toeven is!

2008

NEt hotel

Roxy
15-3-2008

NEt hotel. Wij waren met 2 personen, en we hadden ieder een 2 persoonsbed. De kamer is netjes, en de badkamer is ruim. Ontbijt is typisch engels.

Bij het uitchecken moesten we alleen ineens betalen, voor alle overnachtingen, terwijl dit al gedaan was door touroperator. Dit was het enige minpuntje. Uiteraard niet betaald, want het is een probleem tussen touroperator en het hotel. Niet van ons.

Stedentrips.nl
Stedentrips.nl
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Birmingham in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Birmingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.