Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag20°
Hotel Ibis Birmingham Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Birmingham Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Birmingham Airport in het Nederlands

Ideale locatie

Jan
29-5-2010

IVM een beurs hier 1 nacht geslapen. Ligt op loopafstand van zowel het vliegveld als de beurs. Daar parkeer je dus even je koffer alvorens je de beurs op gaat zonder dat je dit veel tijd kost. Hotel is nieuw (anno 2009 meen ik). Kamers zijn prima, praktische badkamer, enkel het bed was wat hard. Een plank met een dunne matras. Hierover hoorde ik mijn collega's ook al wat klagen. Ondanks dat je op een vliegveld slaapt nauwelijks last gehad van vliegtuig geluid. Ontbijt is in orde, het er niet gedineerd op afraden van collega's, dus dat is uit 2e hand..

Gereisd Zakelijk in mei 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Birmingham Airport in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Birmingham Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.