ZorghotelWeer vandaag18°7°
Hotel Hyatt Regency Birmingham

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Regency Birmingham voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hyatt Regency Birmingham in het Nederlands

rob_theunissen
8-5-2013

Geweldig hotel met prachtige kamers en een opmerkelijk goede service. De wellness in het hotel is meer dan de moeite waard, de fitnessruimte is uitgebreid, zeer schoon en prettig. Het zwembad met sauna en stoomcabine zijn heerlijk om tot ontspanning te komen. Wat vooral opvalt is hoe schoon het overal is.

De service was uitzonderlijk goed, we werden met alles fantastisch geholpen en het personeel bleef altijd vriendelijk en behulpzaam.

Daarnaast is de ligging ideaal; op 10 minuutjes lopen vanaf Birmingham New Street en op 5 minuutjes lopen van het meer dan geweldige centrum van Birmingham. Dit hotel is een absolute aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Regency Birmingham in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Regency Birmingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.