Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag20°10°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Birmingham Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Birmingham Airport in het Nederlands

Hotel is prima

Wilfred
4-6-2013

Bij dit hotel heb ik gemengde gevoelens overgehouden. Het personeel is vriendelijk. De kamer is goed en de badkamer ook. Het gangenstelsel niet even duidelijk en de liften zaten soms verstopt in een hoek. Als je dat eenmaal weet vind je je weg wel.

Het hotel heeft een heerlijk zwembad om even te relaxen en een mooie fitness zaal. Er is daar tevens voldoende mogelijkheid om om te kleden en er zijn kluisjes.

Ik heb prima in het hotel gegeten. Wel jammer dat als ze op de kaart een gerecht met 8 scampies zetten en er vervolgens maar 6 serveren, tja dan is dat toch een minpunt. Zeker als de ober na mijn klacht aangeeft dat de scampie pakketjes soms 6, 7 of 8 stuks bevatten.

Het ontbijt was niet uitgebreid maar zeker voldoende keus voor zowel engels als continentaal ontbijt. Vers fruit en verschillend sapjes (die waren helaas niet vers)

Prima shuttle service die je binnen 10 minuten bij het treinstation afzet. Van hier met airport shuttle (magneettrein) binnen 2 min naar de terminal.

Gereisd Zakelijk in Thu May 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgende keer weer!

René
2-10-2011

We hadden op het vliegveld even kunnen bellen voor de shuttle, helaas, maar met een taxi waren we er in 5 minuten. Een snelle incheck, vriendelijk en behulpzaam. De kamer is snel gevonden. Ruim, goed ingericht, een badkamer met bad. Goede bedden en schoon. Uitzicht op het vliegveld, maar van geluidsoverlast is geen sprake. Voor een bezoek aan de NC voor een beurs is het ideaal. De gratis shuttle van het hotel brengt je er en haalt je op elk gewenst moment weer op. Prima ontbijt, kortom, een volgende keer weer.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Birmingham Airport in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Birmingham Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.