Hostel Hatters Birmingham

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag9°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Hatters Birmingham voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Hatters Birmingham in het Nederlands

Deze hostel was waarschijnlijk net nieuw toen wij hier op bezoek waren. Kamer waren erg netjes en ruim. Via de receptie kregen we gratis vouchers voor wifi.

Vanuit de hostel waren we binnen 15 minuten in het centrum. 40GBP voor een kamer per nacht is een nette prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hatters Birmingham in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hatters Birmingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.