Hotel Hampton by Hilton Birmingham Jewellery Quarter

Hotel Hampton by Hilton Birmingham Jewellery Quarter

Weer vandaag18°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton by Hilton Birmingham Jewellery Quarter voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton by Hilton Birmingham Jewellery Quarter in het Nederlands

Superhotel

c.medley
19-9-2014

Superhotel net buiten het centrum van Birmingham. Het ligt naast het Jewellery Quarter en vormt een geweldige uitvalsbasis voor je bezoek aan deze leuke stad. Behulpzaam en uiterst vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Dit hotel is een jaar oud en ziet er dan ook spik splinternieuw uit. De badkamers waren echt mooi en goed uitgerust.

Gereisd Anders in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton by Hilton Birmingham Jewellery Quarter in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton by Hilton Birmingham Jewellery Quarter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.