Hotel Copthorne Birmingham

Hotel Copthorne Birmingham

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Copthorne Birmingham voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Copthorne Birmingham in het Nederlands

Prima uitval basis om de Birmingham te ontdekken

ingestel.nl
30-8-2009

Het hotel is goed te bereiken,we reisden met het openbaarvervoer 3,10 pond een enkele reis naar treinstation New street midden in de stad nog een 700 meter lopen en je bent er.Hotel inchecken erg snel.De kamers waren erg warm buiten 20 graden. Het luchten van de kamer kan wel maar we zaten aan de kant waar de snelweglangs loopt en dit hield in dat erg veel geluidsoverlast was.Voordeel wel dat je s'nacht de andere gasten niet hoort.Dinner is gewoon goed en kost ongeveer 15 pond.Ontbijt buiten het hotel op 100 meter er goed meedere keuzes.

Gereisd Zakelijk in augustus 2009

Goed hotel, netjes

Stephan
16-8-2009

Hotel ligt gunstig en is goede uitvalsbasis voor Birmingham en omgeving. Centrum en openbaar vervoer dichtbij (bus/trein). Hotel is wel wat gedateerd qua bouw en inrichting kamers, maar is goed qua schoon- en netheid. Hotel beschikt niet over een airco en dat kan een warme kamer opleveren. Op kamer ook mogelijkheid om zelf koffie en thee te maken (waterkoker). Ontbijt is goed en de prijs is 15,75 pond. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hebben een afgesloten ruimte om je koffer te stallen als je vlucht pas laat gaat en je nog even B'ham in wilt. Tip voor chocoladeliefhebbers: Cadbury World.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009
2008

Goede citybreak

Rob Theunissen
23-7-2008

Hotel midden in Birmigham tussen het shopping centre, het zakendistrict en de beroemde kanalen. Prima 2persoonskamers, erg ruim. Ontbijt is erg prijzig als dit niet in de kamerprijs inbegrepen is. Absolute aanrader!

Gereisd Familie in mei 2007

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Copthorne Birmingham in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Copthorne Birmingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.