Kleine hotelsWeer vandaag19°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn City Centre Birmingham voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Inn City Centre Birmingham in het Nederlands

prima overnachtings hotel

tissingh
3-7-2009

ontbijt zou beter kunnen ligging is echter perfect kamers zijn schoon en ruim genoeg

Gereisd Met partner in mei 2009
2007

Buitenkantvan oude bakstenen, binnen keurig ingericht, vriendelijk personeel, kamer ruim, schoon, niks op aan te merken. Ligging is perfect, trein vanaf luchthaven ( 10 min. )naar New Street Station, hotel trap af, tegenover station, en alle schitterende winkelcentra en winkelstraten naast de deur, en in december nog eens extra de kerstsfeer en kerstmarkten, Birmingham is top.

Gereisd Met vrienden in december 2007

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn City Centre Birmingham in Birmingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn City Centre Birmingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.