Hotel Castle Bromwich

1 review over Hotel Castle Bromwich

• 2017
      8Roy25-01-2017

Romantisch

Het hotel is een echt oud zeventiende eeuws gebouw met smalle trappertjes en kromme gangen. Prachtig. Van buiten en van binnen een mooi gebouw. De kamers zijn ruim en in de sfeer van het kasteel ingericht. De badkamer is modern en praktisch. Het diner en het ontbijt zijn helemaal in stijl in een oude zaal. Internet werkt goed en is gratis (maar zonder wachtwoord dus niet veilig). Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader.

Zakelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Castle Bromwich voor je op een rij gezet: