Hotel Britannia Birmingham

Engeland, West Midlands, Birmingham

5.4Matig

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Britannia Birmingham voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Britannia Birmingham

• 2jop09-01-2012

Ranzig

De ligging is perfect. Je zit midden in het centrum en op loopafstand van het station. Maar de kamers zijn gewoon goor. Er ligt een dikke laag stof op de grond en er zaten ranzige vlekken in het tapijt. Ik durfde niet met m'n blote voeten rond te lopen. Daarnaast zaten er gaten in dekbed overtrek. 1 van de 2 bedden stond bijna in de badkamer. Je moest dan langs het bed schuiven om in de badkamer te komen. Het is een gedateerd hotel.

• 0Maron Dekker22-11-2010

leuk & typisch Brits

Een leuk, typisch Engels ingericht hotel. Kamers beschikken over voldoende faciliteiten. Alleen lagen er voor de zier twee (vieze) zwarte kussens op het bed. De badkamer was goed, maar een kleine opknapbeurt zou geen probleem zijn. Verder alles perfect. Heerlijk bedden, knusse bar en vriendelijk personeel. Het hotel is midden in het stadscentrum van Birmingham gevestigd. Tegenover het (overdekte) treinstation en midden in de winkelstraat.

• 8zeno10-01-2009

Mooie locatie

Het Engelse ontbijt is gewoon goed. Kamer ook prima, goede warm water voorziening ook op hogere etages, koffie de kamer, zelfs een broekenpers. Hotel wordt veel gebruikt en ligt erg centraal vlak bij het Centrale station van Birmingham.

• 6G. Jansen13-05-2008

positief: ligging. Het hotel ligt midden in het centrum van Birmingham.

negatief: eten. Ontbijt in het hotel stelde niet al te veel voor.

Kamers zijn redelijk. Dit jaar zijn de kamers bijna allemaal opnieuw gemeubileerd. De eenpersoonskamers blijven desondanks wat klein en de inrichting wat ouderwets.

• 3coen treffer16-08-2007

Wij zijn erg teleurgesteld in dit hotel,op deze site 1 en al lof,ik samen met mjn vrouw heb vele hotels bezocht overal en nergens maar dit sloeg werkelijk alles.Dit mag de naam hotel eigenlijk niet meer dragen,ze zijn met een verbouwing bezig dus de werklui beginnen lekker vroeg 6 uur in de ochtend wel prettig als je er even tussen uit wilt.De ligging is wel perfect bij alles vlakbij en echt midden in het centrum.Wat er allemaal mis is is eigenlijk teveel om op te noemen,maar hier een paar voorbeelden kamers erg vies vuil ligt nog op de kamers niet gestofzuigt de bedden zijn met dekens oook wel erg achterhaald matrassen met stukke vering erin.Het bad is redelijk maar alles is sterk verouderd en vies, loshangende draden in de kamer vanwege brandbeveiliging.Diverse engelsen gesproken die vonden het ook smerig en niet kunnen dit,klaagde ook over het engels breakfast zelfs dat was niet in orde,het meeste personeel van de receptie was onvriendelijk ze keken liever naar de grond bij klacht.

• 1fam. boppe16-08-2007

alllereerst , ik weet niet waar de vorige mensen met hun ogen hebben gezeten hoor maar het is echt een ramphotel! als iemand net heeft geboekt, boek dan maar meteen af! het is echt zonde van je geld, het eten is echt GOOR de service stelt niks voor de receptie-mensen kijken je niet aan, ze zeggen niks, geen goedemorgen, geen tot ziens echt geen woord!!! we hebben in vele hotels gezeten wat niks voorstelde maar dit slaat echt alles, de kamers zijn lelijk, de meubels zijn van voor de oorlog, door het planfond komen rode draden van het brandalarm dat niet eens werkt, de kamers zijn erg gehoorig , je hoort alles wat de buren doen, met het raam open slapen is geen doen je hoort alles van wat er op straat gebeurt, de stad is wel groot met veel winkels, maar iemand die een toeristische stad zoekt is birmingham geen optie, de stad is na een uur of 7 engelse tijd helemaal uitgestorven, er loopt geen mens

Familie

• 7Roely27-07-2006

Leuk hotel....maar in de weekenden erg lawaaierig s,nachts vanwege jongelui,die door de gangen rennen en harde muziek spelen op hun kamers...door de week heel rustig hotel.

• 8gerold23-04-2006

nette kamer, zeer goede ligging, let op bij touroperator is boeking zonder ontbijt. Aanrader

• 8ineke04-03-2006

Alleen al vanwege de ligging zeer aan te raden! Midden tussen de winkels. Verder alles prima in orde, station om de hoek. Ontbijt uitgebreid. Kamers standaard maar goed. Aanrader!

0 tips over Hotel Britannia Birmingham

0 vragen over Hotel Britannia Birmingham

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan

• Soort gerechtenVegetarisch

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren