Reviews over Barton under Needwood

Lekker relaxen

Mark,
    17-5-2011

Het resort, want het is op zich geen hotel, maakt deel uit van de Diamond groep. Dit betekent dat er leden zijn, die voorrang hebben boven externen.

Het resort kent een aantal appartementen, een aantal lodges en een aantal huisjes. Toevallig hebben wij in mei dit jaar (2011) het meest sombere huisje gehad. Verder was de kwaliteit goed, maar de ramen waren op het noorden, de andere kant van het huisje kende geen ramen. In feite waren het geschakelde woningen. Een muur op vier meter belemmerde het uitzicht. Aangezien we het grootste deel van de tijd toch op pad waren, kon ik hier mee leven. Het personeel is zeer coöperatief. Ik heb mijn feedback rechtstreeks bij de assistent manager kunnen neerleggen. Omdat wij via TO geboekt hadden, hadden we een iets luxer uitzicht verwacht.

Het resort ligt 2,5 km van de A38 en het is de eerste keer best lastig om de ingang van het weggetje te vinden. Naderhand was dit geen probleem meer. Ligging erg op het platteland.