Reviews over Yeovil

Prima hotel

Rinus,
    25-10-2013

Het Manor hotel is gevestigd in een karaktervol historisch huis gebouwd in 1735, in het hoofdgebouw zijn de receptie, de bar, het restaurant en een aantal gastenkamers onder gebracht, in het bijgebouw genaamd "The Stables" dat achter het hoofdgebouw ligt zijn de overige gastenkamers ondergebracht.

Ontbijt en diner waren dik in orde en tegen acceptabele prijzen, ook over de bediening geen aanmerkingen, onze kamer was wat klein maar schoon en comfortabel, dit in tegenstelling tot de badkamer die ruim en luxe was, het hotel heeft geen lift.

Het hotel is gelegen op slechts vijf minuten lopen vanaf het stadshart waar een fraai shopping centre is.

Het hotel was gemakkelijk per auto bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid die voor hotelgasten gratis is.

Mooi klassiek typisch Engels hotel

Ran,
    31-7-2012

Typisch klassiek Engels hotel met smalle gangetjes en trappen. De (familie) kamer was ruim met een dubbel bed en twee enkele bedden en nog meer dan genoeg ruimte voor het campingbedje. Wel een paar lastige balken om het hoofd aan te stoten, maar verder top. Een goede douche, koffie/thee op de kamer met zelf gemaakte shortbread cookies, een uitgebreid Engels ontbijt en niet duur. Er was zelfs een aparte (gasten)keuken waar we gebruik van konden maken. Een aanrader. De ontvangst was ook zeer vriendelijk en er werd geholpen de koffers de vele trappen op te dragen.

Yeovil scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews