Hotel Premier Inn Bristol Airport (Sidcot)

7,2

2 reviews over Hotel Premier Inn Bristol Airport (Sidcot) in het Nederlands

Met oudere kinderen

Dit is een landelijk gelegen hotel. Als we in Engeland op vakantie zijn en willen overnachten in een hotel boek ik altijd bij Premier Inn. Je weet wat je krijgt. Dit hotel is gevestigd in een ouder, historisch pand, de kamer was kleiner dan we gewend zijn en zonder airco warm in de zomer. We hebben er 2 nachten verbleven omdat we op het einde van de middag in Bristol aan kwamen (ca. een kwartier rijden vanaf het vliegveld) en daarna verder gingen naar Exmoor en Cornwall. Het ligt vlakbij de Cheddar Gorge, daar kun je zeker een dag door brengen inclusief de prachtige rondwandeling. Jonge kinderen overnachten gratis (er worden 2 bedden bijgeplaatst) en ontbijten gratis mee. Er is een bad en mogelijkheid om koffie/thee te zetten en een half uur gratis Wifi per dag. Het restaurant serveert prima pub eten en heeft vanaf het terras een mooi uitzicht. Je kunt kiezen voor de meal deal, maar alleen ontbijt bijboeken en 's avonds van de kaart iets kiezen en betalen is ook mogelijk.

Eén van de mindere Premier Inns

Lin-B
3-9-2013

We hebben al heel wat Premier Inns gezien en dit is duidelijk één van de mindere. Het is in een wat ouder pand gevestigd. Het personeel was redelijk vriendelijk. Het hotel ziet er van buiten best mooi uit en wij hadden op zich wel een zeer ruime kamer met een mooie bay window, maar daar houden de positieve geluiden wel op. De kamer was niet erg schoon (ben ik van PI niet gewend). Er werden kamers verbouwd, afval en vuile was lag in de gangen en zo meer. Wij hadden dit hotel gekozen omdat het in de buurt van Cheddar Gorge is gelegen. Los daarvan ligt het aan een doorgaande weg waar verder niets is. Wil je op pad, dan moet je de auto pakken. We zijn er maar één nacht verbleven en dat was meer dan genoeg. Mocht ik ooit nog eens naar Cheddar gaan, dan kies ik een ander hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Bristol Airport (Sidcot) in Winscombe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Bristol Airport (Sidcot) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.