Weymouth

Reviews over Weymouth

Geweldige vakantie gehad in Little Sea Holidaypark

Fam. Heyen,
    8-8-2015

Wij waren aangenaam verrast toe we Little Sea Holidaypark inreden omdat de weg waaraan Little Sea ligt niet echt rooskleurig uit zag. We werden vriendelijk ontvangen door de portier die ons netjes de weg wees richting receptie. Het inchecken verliep supersnel en onze stacaravan was grandioos. De algemene indruk van het park is zeer goed, mooi onderhouden, nergens rotzooi en zeer vriendelijk personeel. Wij waren met onze oudere zoon van 15 hier op vakantie om vanuit deze plek Zuid Engeland te verkennen, zoals Durdle Door, Weymouth, Abbotsbury, Sherborne, West Bay en Lyme Regis. Dit is zeer goed te doen vanuit Little Sea. Naar Weymouth gaat elk half uur een pendelbus tegen betaling, je hoeft dus niet eens naar een parkeerplaats te zoeken, en je wordt in het centrum afgezet, ideaal! Op het park zijn nauwelijks andere Nederlanders, de gasten bestaan voornamelijk uit Engelsen, wat wij trouwens persoonlijk heel prettig vonden. Wifi bij de Starbucks werkt goed. Prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima vermaakt

Fam Bak,
    30-7-2015

In de omgeving is veel te doen en te zien, mocht het mooi en warm weer zijn is er een prima strand in weymouth. Het park is verder niet heel bijzonder maar de caravan was verder netjes en schoon. Zwembad op het park is een beetje gedateerd. Kortom wij hebben het erg naar ons zin gehad. Hiervoor zijn we nog in Pagham geweest ook een Haven park en is nagenoeg het zelfde en daar ook prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Nette camping, prima uitvalsbasis

Gerda,
    21-7-2015

Wij boekten een prestige caravan. Deze is keurig netjes, nieuw, comfortabel en schoon. Bedden klein maar fijn. Zelf meenemen: tuinstoeltjes, koffiezetspullen. Elke dag en avond animatie voor jong en oud, maar daar kwamen wij niet voor. Klein zwembad. Giga gokhal op de camping, restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt. Camping ligt redelijk centraal in Dorset. Met de auto een prima uitvalsbasis. Als je aan komt rijden oogt het in eerste instantie niet gezellig, op een soort industrieterrein. Maar de camping zelf is prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima

Fenna,
    20-9-2014

Mooie Caravan, ruime woonkamer. Ik denk dat het wel afhankelijk is van het type wat je boekt. Er is geen tuinmeubilair. Dit is ook niet te huur ( ondanks dat dit wel in de gids van touroperator stond). Onze kinderen maken geen gebruik van de kinder entertainment en wij ook niet. Alleen het zwembad gebruikt. Was best druk en dan zijn er te weinig kleedhokjes waarvan de grond ook niet zo schoon was. Maar zwembad zelf verder prima. WIFI beperkt bij de horeca maar niet bij de caravan. Voor ons verder geen probleem. Wel jammer dat het terras buiten het restaurant niet echt geschikt was om te zitten. Tafels erg vies en plakkerig. Wij hebben niet gegeten op het park omdat wij het niet aantrekkelijk vonden. Veel herrie, frituurlucht en druk. Vanuit de camping kun je prima een kustwandeling maken. We zijn een week geweest en dat was prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooi als uitvalsbasis

W vd Sluis,
    7-9-2014

Typisch Engels park met dicht op elkaar geplaatste caravans. Geen buitenmeubilair, jammer. Caravan was slecht schoongemaakt maar na een klacht direct twee schoonmakers gekomen. Kleine bedden. Zwembad is te klein, zowel binnen als buiten, en heeft soms een wachtrij als het te druk is. Fish and chips: goor. Ga naar Alf, aan het einde van de straat, heerlijk! Wel centraal gelegen in Zuid west Engeland dus als uitvalsbasis prima. Niet om lekker op de camping te blijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Weymouth scoort een 7,1 uit 10, op basis van 17 reviews