Vakantie in Wells

Wordt Wells je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Wells. Zo vindt je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Ben je op zoek naar contact met locals? Kijk dan op Guided By A Local  Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Wells. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat andere van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vindt je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Wells>. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 1 Bed and Breakfast, 5 Hotels en 2 Pensions in Wells. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 53 vakantiefoto's van Wells. Lees de 1 reviewvan reizigers die op vakantie zijn geweest in Wells. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Wells. Bekijk ook andere accommodaties in Engeland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in South West.

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Wells

van Wells. Lees de 1

Reviews over Wells

• 9sandra31-01-2015

prachtig stadje

Idyllisch stadje, veel oude gebouwen.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

januari 2009

• 8Chris 16-10-2012

Indrukwekkende kathedraal

Het stadje Wells heeft een indrukwekkende kathedraal, met een prachtige architectuur. Heel mooi en sfeervol zijn de Lady Chapel en het Chapter House.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur