Vakantiepark Doniford Bay

Vakantiepark
7,2

• Onderkomen4,0
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Doniford Bay voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Vakantiepark Doniford Bay in het Nederlands

• Onderkomen4
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7

Doniford Bay is een grote stacaravan camping aan zee. Het uitzicht is geweldig alsook de omgeving; heuvelachtig, mooi Engels landschap met dito weggetjes. Ook in de omgeving is er veel te zien en te doen waarbij het kasteel in Dunster en de stoomlocomotief zeker de moeite waard zijn. De camping zelf beschikt over een klein winkeltje en een eetgelegenheid (niet zelf gegeten). Het zwembad is aan een opknapbeurtje toe, maar wel fijn dat deze er was.

De stacaravan waarin wij zaten was zeer oud, niet goed schoongemaakt maar werd op zich goed opgelost. Het onderkomen vond ik het geld niet waard. Beschikt ook niet over een koffiezetapparaat of buitenmeubilair dus dat hadden we zelf meegenomen.

Al met al een mooie streek om op vakantie te gaan en vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

2007

In september 2006 twee weken een stacaravan hier gehuurd.

Prima uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen.

Gereisd familie in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Doniford Bay in Watchet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Doniford Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.