Reviews over Washford

Leuke, gezellige Inn met aardig personeel

Martijn van Sharon,
    27-7-2009

Wij verbleven hier in het voorjaar van 2008 enkele nachten tijdens onze rondrit door zuid-west engeland. Leuke Inn, gelegen tegen een natuurgebied aan. Heel aardig personeel en een goede, mooie kamer. Wel een steil trapje om bij de kamers te komen; is even lastig met de koffers. Personeel heel behulpzaam, zeker toen bleek dat ons bad een "kleine" lekkage had. Vanwege de overlast kregen we zelfs een fles champagne, en dit terwijl wij er weinig last van hadden, maar meer de mensen in het eronder liggende cafe. Verder kun je er goed eten, zowel ontbijt als diner. Enige nadeel was het feit dat de Inn vanaf ongeveer 11 tot 3 gesloten is. Wij wisten dit niet en stonden dus eenmaal voor een gesloten deur. In z'n totaliteit zeker een aanrader voor een kort verblijf.