Vakantiepark

Heerlijke vakantie

Hanneke,
2-1-2018
  • Activiteiten9

Samen met mijn dochter van 6 een paar dagen verbleven op dit park.

Prima onderhouden, genoeg te doen voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super, zo hoort Center Parcs te zijn!

Tom,
18-9-2017
  • Activiteiten8

Center Parcs in Engeland is echt anders dan hier. Ons 4 persoons huisje was modern, ruim (2 badkamers, 3 toiletten, 3 tv's), heerlijke opgemaakte bedden, handdoeken, elke dag komen ze je bed opmaken en poetsen! Prachtig park, midden in het oeroude bos. Alles is goed onderhouden en schoon. Zwembad super fantastisch, met 6 glijbanen (waaronder 2 nieuwe, super spectaculaire), stroomversnelling, 2 grote kinderbaden, golfslagbad en wildwaterbaan. 3 parkcentra, waarvan 1 een market dome zoals hier. Hele grote sporthal, met enorm veel te doen, mooie sauna.

De natuur op het grote park is werkelijk prachtig, met herten, eekhoorns, konijnen, etc. Prachtige omgeving ook, Bath is een aanrader om te bezoeken.

De medewerkers doen er hier écht alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Iedereen is zo vriendelijk, geweldig!

Het is niet goedkoop, maar zeker het geld waard. Vergeet Center Parcs in Nederland, dit was ons tweede park in de UK en we weten het nu zeker: in de UK is Center Parcs echt veel beter! Een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi, groot park waarop veel te doen is.

Leendert
29-6-2016
  • Activiteiten9

Het park is erg groot. Auto is niet toegestaan, alleen op de dag van aankomst en vertrek. Om de 20 min rijdt een treintje waarmee je overal kunt komen. Het kostte ons 20-30 minuten om van het huisje naar de Plaza of parkeerplaats te komen. Als je de hele vakantie op het park blijft, prima, maar wij wilden ook de omgeving verkennen. Je moet in de planning dus rekening houden met de reistijd op het park.

Verder: veel (betaalde) activiteiten te doen. Voor erg jonge kinderen misschien wat minder geschikt. Voor iets oudere actievelingen juist weer erg geschikt.

Plaza is uitgebreid. Mooie winkels en ruime keus in eetgelegenheden. Zwembad is ook erg mooi, maar niet al te groot.

Accomodatie (Woodland Lodge) was erg goed, netjes en modern ingericht en schoon. Goede bedden, opgemaakt bij aankomst. Weinig ruimte om buiten te zitten. Doordat het park middenin het bos ligt, is er ook veel schaduw.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

fantastische plek

fam. Schreur
14-12-2012
  • Activiteiten9

Super vakantie gehad. Fantastisch mooi zwembad. Helemaal leuk voor de kinderen. Ook de andere activiteiten op het park waren erg leuk. De natuur was er erg mooi. We hebben heel veel dieren gezien. Engeland is alleen een beetje prijzig. Verder reed er een treintje over het hele park, dit was erg handig. Ook vonden we het personeel erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prachtig vakantiepark

ellis_75
6-8-2012
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Een heel compleet vakantiepark in een prachtig bosrijk en heuvelachtig (bijna bergachtig) gebied. Wij hadden een Comfort Villa en die voldeed prima. Erg schoon en ruim genoeg. De Plaza met zwembad, supermarkt en diverse restaurants en winkeltjes ligt op een flink hoge heuvel. Met de gehuurde fietsen was het best pittig om er te komen. Een huisje in de secties Oak of Fyr betekent dagelijks een paar keer omhoog klimmen. Je komt zo goed als geen Nederlanders tegen. We hebben dagelijks activiteiten gedaan, zoals boogschieten, kleiduivenschieten, bowlen, zwemmen, wandelen, quad biken en badmintonnen. Allemaal hartstikke leuk en goed verzorgd. Dagelijks kwamen er eekhoorntjes bij ons huisje om een stukje brood op te halen. In dit park heb je een heerlijke vakantie, die je zelf actief of rustig kan maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

park is schitterend en de omgeving ook

ingeborg
18-9-2010
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten9

we waren hier nu voor de 4e keer, het laatst was alweer 6 jaar geleden, er is veel bijgekomen op het park en het een en ander veranderd, de starbucks is een aanwinst lekkere koffie, de zwemfaciliteiten zijn ook heerlijk, alleen restaurant Strada was een aanfluiting en niet aan te bevelen, het was duur en niet lekker.

wat wel enorm tegenviel was ons huisje een executive villa, het was een oud huisje met een vieze vette keuken spullen die kapot waren en een bank waar we doorzakten we zaten echt in een hoek waar ze met de renovatie bezig waren, nee dat viel erg tegen dus of we er nog een keer heen gaan weet ik niet of we moeten zeker weten dat we in een goed huisje komen dat was echt een domper op de vakantie.

verder kan ik het park op zich aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

Fantastisch vakantiepark!

Linsey
9-9-2010
  • Activiteiten8

Longleat Forest is een fantastisch vakantiepark in Wiltshire. Een schitterende omgeving, keurig nette en luxe huisjes, goede en mooie faciliteiten.

Alles is perfect onderhouden en even verzorgd. Kortom, iedere cent waard! Zelfs een standaard huisje heeft een luxe standaard! Je kunt op veel plaatsen uitstekend eten en het zwembad en het overdekte winkelcentrum zijn ronduit schitterend.

Als je hier ergens over zou kunnen zeuren dan zijn het de lange afstanden tussen huisje, parkeerplaats en/of faciliteiten (autos zijn in het park niet toegestaan). Een wandeling door het schitterende bos is echter absoluut geen straf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Een heel mooi park.

Raymond
7-8-2010
  • Activiteiten8

Longleat is een heel mooi gelegen park, met veel hoogte verschillen, middenin een bos met enorm hoge bomen. Je struikelt over de konijnen en eekhoorns. Een heel mooi tropisch zwemparadijs waar onze zoon genoten heeft. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in mei 2005

Geweldigste centerparcs!

Annemie
17-5-2010
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Al jaren Longleat park op tv gezien, tijd om er naar toe te gaan.

En het is fantastisch.

Bedankt Centerparcs en natuurreservaat om samen te gaan werken. Prachtige omgeving, proper onderhouden, behulpzaam personeel dat ons rond rijdt in het (voor ons) nodige parkbusje.

We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Bij herhaling!

Fam de Haan
13-9-2009
  • Activiteiten9

Wij zijn 3 keer in Longleat geweest, de eerste keer een week en daarna twee keer 2 weken. Het is een enorm groot, prachtig park, zo zie je ze hier niet. Gigantische bomen, schitterende natuur (het is een natuurreservaat), forse heuvels op en af, dus fietsen is een flinke kluif! Wij pakken het treintje of lopen gewoon, want lopen in zo'n prachtige omgeving is helemaal geen straf. Er is een zeer goed uitgeruste "kampwinkel", Starbucks en een zeer goede, grote supermarkt met goedkope benzinepomp in het nabijgelegen dorp! Het zwembad is veel rustiger dan in Nederland, want de Engelsen zijn veel meer met outdoors activiteiten bezig, ze sporten zich een slag in de rondte :-) En rondom Longleat is genoeg te zien: Bath, Cheddar, Salisbury, Shaftesbury en natuurlijk de "overburen". De technische dienst is niet erg vlot vergeleken met andere parken, je merkt dat ze hoofd- en bijzaken scheiden. Alles bij elkaar beslist de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Longleat Forest in Warminster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Longleat Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.