Reviews over Warminster

Heerlijke vakantie

Hanneke,
    2-1-2018

Samen met mijn dochter van 6 een paar dagen verbleven op dit park.

Prima onderhouden, genoeg te doen voor jong en oud.

Super, zo hoort Center Parcs te zijn!

Tom,
    18-9-2017

Center Parcs in Engeland is echt anders dan hier. Ons 4 persoons huisje was modern, ruim (2 badkamers, 3 toiletten, 3 tv's), heerlijke opgemaakte bedden, handdoeken, elke dag komen ze je bed opmaken en poetsen! Prachtig park, midden in het oeroude bos. Alles is goed onderhouden en schoon. Zwembad super fantastisch, met 6 glijbanen (waaronder 2 nieuwe, super spectaculaire), stroomversnelling, 2 grote kinderbaden, golfslagbad en wildwaterbaan. 3 parkcentra, waarvan 1 een market dome zoals hier. Hele grote sporthal, met enorm veel te doen, mooie sauna.

De natuur op het grote park is werkelijk prachtig, met herten, eekhoorns, konijnen, etc. Prachtige omgeving ook, Bath is een aanrader om te bezoeken.

De medewerkers doen er hier écht alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Iedereen is zo vriendelijk, geweldig!

Het is niet goedkoop, maar zeker het geld waard. Vergeet Center Parcs in Nederland, dit was ons tweede park in de UK en we weten het nu zeker: in de UK is Center Parcs echt veel beter! Een aanrader!!!

Mooi, groot park waarop veel te doen is.

Leendert,
    29-6-2016

Het park is erg groot. Auto is niet toegestaan, alleen op de dag van aankomst en vertrek. Om de 20 min rijdt een treintje waarmee je overal kunt komen. Het kostte ons 20-30 minuten om van het huisje naar de Plaza of parkeerplaats te komen. Als je de hele vakantie op het park blijft, prima, maar wij wilden ook de omgeving verkennen. Je moet in de planning dus rekening houden met de reistijd op het park.

Verder: veel (betaalde) activiteiten te doen. Voor erg jonge kinderen misschien wat minder geschikt. Voor iets oudere actievelingen juist weer erg geschikt.

Plaza is uitgebreid. Mooie winkels en ruime keus in eetgelegenheden. Zwembad is ook erg mooi, maar niet al te groot.

Accomodatie (Woodland Lodge) was erg goed, netjes en modern ingericht en schoon. Goede bedden, opgemaakt bij aankomst. Weinig ruimte om buiten te zitten. Doordat het park middenin het bos ligt, is er ook veel schaduw.

fantastische plek

fam. Schreur,
    14-12-2012

Super vakantie gehad. Fantastisch mooi zwembad. Helemaal leuk voor de kinderen. Ook de andere activiteiten op het park waren erg leuk. De natuur was er erg mooi. We hebben heel veel dieren gezien. Engeland is alleen een beetje prijzig. Verder reed er een treintje over het hele park, dit was erg handig. Ook vonden we het personeel erg vriendelijk.

Prachtig vakantiepark

ellis_75,
    6-8-2012

Een heel compleet vakantiepark in een prachtig bosrijk en heuvelachtig (bijna bergachtig) gebied. Wij hadden een Comfort Villa en die voldeed prima. Erg schoon en ruim genoeg. De Plaza met zwembad, supermarkt en diverse restaurants en winkeltjes ligt op een flink hoge heuvel. Met de gehuurde fietsen was het best pittig om er te komen. Een huisje in de secties Oak of Fyr betekent dagelijks een paar keer omhoog klimmen. Je komt zo goed als geen Nederlanders tegen. We hebben dagelijks activiteiten gedaan, zoals boogschieten, kleiduivenschieten, bowlen, zwemmen, wandelen, quad biken en badmintonnen. Allemaal hartstikke leuk en goed verzorgd. Dagelijks kwamen er eekhoorntjes bij ons huisje om een stukje brood op te halen. In dit park heb je een heerlijke vakantie, die je zelf actief of rustig kan maken.

Warminster scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews