Hotel The Manning's

We hebben een aantal aanbieders voor The Manning's voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Manning's in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wat mooi!

fikokevr
3-7-2012

We haden een kamer op de hoogste (4) etage. De gang en kamer is design ingericht met inbouwspotje langs het gangpad en langs het bad. Douche apart en had groe regenkop. Wastafel, w.c , en handdoekradiator.

Overal voldoende ruimte. Enige nadeel....het ontbreken van een lift.

Op de 2e etage stonden 2 pc's met internet die de gast onbeperkt mag gebruiken. Fles water mocht gratis gepakt worden. Garage naast het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Manning's in Truro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Manning's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Manning's scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.