Camping Carnon Downs

1 review over Camping Carnon Downs in het Nederlands

Camping voor rustzoekers

Ivy
9-7-2011

Zeer ruime staplaatsen. Grasvelden worden zeer regelmatig gemaaid. Het nieuwe sanitairgebouw heeft familiebadkamers: dit betekent dat douche, toilet en wastafel zich achter 1 deur bevinden. Sanitaire voorzieningen worden heel goed schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Sat Jul 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Carnon Downs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Carnon Downs in Truro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Carnon Downs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.