Hotel The Richmond

4 reviews over Hotel The Richmond in het Nederlands

Redelijk hotel

Ingrid
15-1-2011

Ik ben in 2010 met een groepsreis in het Richmond geweest. Zeer gedateerd hotel met inderdaad een lift, die echter lang niet naar alle kamers gaat. Dus als je pech hebt heel veel gangetjes en trappetjes te gaan voor je bij je kamer bent. Kamers en sanitair wel schoon en bedden redelijk. Geen gordijn in de badkamer dus maar een dekbedhoes voor het raam gehangen. Waarschijnlijk zijn er kamers met een leuker uitzicht maar ik keek uit op de binnenplaats van het naastgelegen hotel.

Het eten was ronduit slecht, en als je de pech hebt dat je als laatste tafel bediend wordt (zoals ik) loop je regelmatig de kans dat hetgeen je wilt hebben er niet meer is. Dit zal wel inherent zijn aan het groepsgebeuren, misschien dat je als particulier een betere service en menu krijgt.

typisch Engels hotel

Marijke
18-9-2010

Hotel met trappetjes, gangetjes en gedateerd meubilair. Als je geluk hebt krijg je een kamer met balkon en uitzicht op de baai. Mijn (donkere) kamer rook muf en lag net onder straatniveau met uitzicht op de wielen van geparkeerde auto's. Het raam ging maar een klein beetje open en was hard aan renovatie toe. Maar het bed was goed en de handdouche functioneerde. Alles werd goed schoongehouden.

De georganiseerde Engelse tea bestond uit thee met 2 scones met jam en clotted cream; z'n geld niet waard.

Het eten was prima

Leuke plek, mooie uitval basis

Cees en Corina Berens
19-7-2009

Het is een leuk hotel met drie verdiepingen waar een lift aanwezig is.

Aan de voorkant zijn geen balkons, aan de achterkant zijn wel balkons en daarvan heb je een mooi uitzicht over de bay.

Via de achteruitgang is het 300 meter lopen naar het strand.

Het personeel is heel aardig en zeer behulpzaam.

De prijzen in de bar zijn niet duur en het eten is echt engels en goed.

Elke kamer heeft een eigen badkamer met bad dat er goed uitziet.

We hebben een aantal aanbieders voor The Richmond voor je op een rij gezet:

Leuk hotel met uitzicht op de baai.

Aad Lupker
28-5-2009

We hebben begin mei 2009 een leuke week meegemaakt.

Vriendelijk personeel. Het eten met een groep gaat zoals gewoon is in Engeland chaotisch, maar dat heeft ook zijn leuke kanten.

Kamers worden keurig schoongemaakt en verzorgd.

We hebben een aantal aanbieders voor The Richmond voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Richmond in Torquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Richmond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Richmond scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.