Hotel Robin Hill

Kleine hotelsWeer vandaag17°6°
Hotel Robin Hill

We hebben een aantal aanbieders voor Robin Hill voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Robin Hill in het Nederlands

op loopafstand van centrum Torquay

c_branje
31-1-2011

Tot hotel verbouwde villa op een heuvelhelling. De parkeerplaats is idioot steil, doodeng vonden wij. De eigenaar vond dat maar vreemd. Maar wij komen uit een vlak land en hij woont al 30 jaar in het pand en is het gewend. Dus na 1x de auto verder maar in de straat geparkeerd.

Kleine kamer, nogal warm. Ontbijt niet veel bijzonders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Robin Hill in Torquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Robin Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.