Hotel Meadfoot Bay

Hotel Meadfoot Bay

Kleine hotelsWeer vandaag11°8°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Meadfoot Bay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Meadfoot Bay in het Nederlands

plezierig klein hotel

F BE
20-9-2009

Hotel ligt inderdaad op een heuvel als je vanuit het centrum komt, maar de weg de andere kant op maakt veel goed: vlakbij rustig strand en mooie wandelpaden.Kamer was klein, maar brandschoon, de familie die het hotel runt is bijzonder vriendelijk en heeft veel voor de gasten over. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar de eigenaresse heeft op de avond dat ik naar een openluchtfilm ging een prachtige picknickmand voor mij en een andere hotelgast verzorgd. Het pand zelf is oud, en daardoor wat krakerig, maar wel sfeervol. Deze winter wordt eea aan het hotel vernieuwd. Het hotel is misschien eerder een luxe en grote B&B dan een echt groot hotel, maar ik kom er zeker nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in september 2009
2007

Op de site ziet dit hotel er geweldig uit, maar in ligt op

Nicole van Veldhuisen
16-8-2007

Op de site ziet dit hotel er geweldig uit, maar in werkelijkheid ligt het op een stijle helling t.o.v. het centrum en die prachtige baai met zeezicht zijn ook niet zo als ze op de site worden weergegeven.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meadfoot Bay in Torquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meadfoot Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.