Hotel Fairmount House

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Engeland, South West, Torquay

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Fairmount House?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Fairmount House

• 9jaco01-10-2006

Een klein hotelletje met 8 kamers maar wel met een hele aardige gastheer en gastvrouw.we werden persoonlijk verwelkomt en de kamer was heel lief en sfeervol.erg schoon, erg goed ontbijt en ook veel vertrouwen door dat je zelf iets uit de bar kon pakken en opschrijven wat je gebruikt had. het was erg goed aan te lopen naar het centrum van het stadje (bergaf).

Gereisd in oktober 2006

0 tips over Hotel Fairmount House