Kleine hotelsWeer vandaag12°8°

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

4 reviews over Hotel Bentley Lodge in het Nederlands

Zeer prettige plek om er te verblijven

Frans Hulsbos
28-8-2012

Deze B&B is een garantie voor een zeer prettig verblijf, kamers zijn zeer schoon de eigenaren zeer vriendelijk en altijd bereid om je te woord te staan. Eten is er meer dan genoeg en er wordt altijd gevraagd of je nog meer wenst. Al met al een aanrader!! Wifi is gratis.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Jolanda van Meegen
24-6-2012

Hotel "Bentley's Lodge in Torquay is, een geweldige vakantieadres.

Zeer warm welkom, sfeervol en schoon. Ontbijt keuze uit een menu, is voortreffelijk.

Zeer vriendelijke mensen en behulpzaam met adresjes voor uitstapjes en eten.

Gereisd met partner in januari 2012

in 1 woord uitstekend

Rudie
7-6-2012

De mensen die deze zaak runnen, doen dat met zoveel elan. Het is een warm welkom dat je krijgt en de kamer is mooi, net als de tuin.

Enige minpuntje, je moet een wandelingetje ervoor over hebben om in het uitgaansleven/haven te komen.

Gereisd met partner in mei 2012

2008

Hoewel het te boek staat als een hotel is het eigenlijk (meer) een "bed and breakfast". Mooie ruime kamer met een lekkere douche. We konden jammergenoeg soms wel de buren goed (bezig) horen. Voor het avondeten is het een flinke afstand richting het centrum; reken op ongeveer 20 minuten lopen.

Gereisd met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Bentley Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bentley Lodge in Torquay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bentley Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.