Reviews over Tetbury

Wisselend

Marion,
    26-4-2015

The Snooty Fox is dus wisselend van service gebleken. Maart j.l. hebben we er 2 nachten verbleven en waren we zeer tevreden; de service was heel goed, zowel de receptie als de dames die in het restaurant/pub de scepter zwaaiden, alsmede de Wifi deed het prima. In april verbleven we er nogmaals een nacht, en helaas was het "just the other side around", de Wifi werkte niet en de receptie deed geen poging om dit te (laten) herstellen en ook degene die dienst in het restaurant/pub had was niet te bewegen tot enige service. Dit stimuleert niet tot een derde verblijf in the Snooty Fox, despite dat het een heerlijk authentiek hotel is. Jammer!

Tetbury scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews