Reviews over Tedburn St. Mary

Geweldige kleine camping

e.van.toor,
    18-8-2013

Springfield holiday park is, anders dan de naam doet vermoeden, een kleine gemoedelijke camping vlakbij Exeter, het Dartmoor National Park en de kust.

De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is top en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Er is een klein verwarmd buitenbad, speeltoestellen en een relaxruimte voor jongeren met biljart, t.v. en tafelvoetbal. Een klein puntje van aandacht is dat het terrein waarop de tenten en caravans staan, overal glooit. Een caravan kan redelijk makkelijk recht gezet worden m.b.v. een leveler of een keg onder een van de wielen. Verder ademt de camping rust uit, ondanks de aanwezigheid van stacaravans.

prima camping aan de rand van Dartmoor

susanne,
    16-8-2010

eenvoudige camping met zeer vriendelijk personeel aan de rand van Dartmoor. tenten staan op een ruim veld omringd door stacaravans. Camping heeft een klein verwarmd openlucht zwembadje en een speeltoestel.