Camping Woodovis Park

Meer campinginfo

17 reviews over Camping Woodovis Park

• 8Goos Eikelboom27-08-2019

Rustige camping voor natuurliefhebbers/rustzoekers

Sympathieke overzichtelijke camping met divers publiek. Met name Engels toeristen. Super rustig midden in de natuur. Op slechts 5 minuten rijden van Tavistock waar leuke restaurants en winkels te vinden zijn. 's Avonds en 's nachts is het donker en stil op de camping. Er is beperkte animatie maar daarvoor moet additioneel worden betaald. Overdekt zwembad is prima voor de kinderen. Wel hoog chloorgehalte volgens mij. Sanitairgebouw met douche en toilet in 1 ruimte hetgeen niet onze voorkeur heeft..

• 7Staat v/h sanitair

• 2017
    7mario17-08-2017

keurige kleine camping

Woodovis is een kleine camping. enkele tientallen plekken voor tent/camper. mooie luxe stacaravans te huur. overdek zwembadje. weinig/niets te doen voor kinderen. zeer vriendelijk personeel.

• 10Anke04-08-2017

Fantastische plek! Zeer kind- en hondvriendelijk.

Camping woodovispark is een hele mooie, niet te grote camping. Het ligt mooi en het personeel is zeer vriendelijk!! Ook hier werd onze hond vriendelijk begroet en was zeer welkom. En ze hebben een mooi honden-uitlaatveld op de camping. Dichtbij ligt een mooi, groot natuurpark waar je heerlijk kunt wandelen, maar ook met de kinderen kunt klimmen, fietsen, kanoën en canyoning.

• Oude reviews

9R27-07-2014

Fijne camp site, rustig en goed onderhouden.

Een prachtige camp site, rustig en goed onderhouden. De staf is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze stacaravan (Finch deLuxe) was schoon en van binnen ruim opgezet. Er was zelfs een koelvriescombinatie aanwezig! Op de camping zijn wandelingen in de omgeving van Woodovis (Dartmoor) verkrijgbaar. Het zwembad is niet groot, daarom mag er weinig (geen balspellen etc.). Logisch maar de kinderen vonden het wel jammer. Het bubbelbad maakte echter weer veel goed. Let er wel op dat de extra activiteiten (zoals de plastic ballen in het zwembad) vaak alleen in de Engelse (!) vakantieperioden worden gehouden. Het boogschieten is voor 8+ maar gelukkig kon er een uitzondering worden gemaakt voor onze zoon omdat het niet erg druk was. Hij had zich er speciaal op verheugd en het uur vloog dan ook om. Op advies van de camping medewerkers zijn we gaan eten in de Copper Penny Inn, dat om de hoek is gelegen, maar dat vonden we geen succes. De rest was zeker voor herhaling vatbaar :-)

• 10Staat v/h sanitair

• 10Jan Vennix18-10-2013

Geweldige Vakantie

In september 2013 zijn we een week op Woodovis Park geweest. Het was fantastisch! Het personeel was behulpzaam en heel vriendelijk. We voelden ons daar heel erg thuis. De sta-caravan was mooi, schoon en goed onder- houden. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De omgeving is geweldig, vooral van het Dartmoor National Park hebben we erg genoten. De natuur en de ruimte was prachtig. Elke morgen hebben we heerlijk gezwommen in het overdekte zwembad met bubbelbad. Zo kun je je dag relaxt beginnen. Deze camping is een echte aanrader en we willen er in de toekomst dan ook graag eens terugkomen.

Jan en Mieke Vennix, Nederland.

• 9Ellie Beijaard19-08-2013

Top camping!

Prachtige, rustige camping met zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Het sanitair is uitstekend. Wij zijn dit jaar voor de 7e keer geweest. Het wandelen in natuurgebied Dartmoor is echt een belevenis!!

• 10Staat v/h sanitair

• 9familie Lever02-08-2013

Heerlijke rustige camping

Een prachtig onderhouden camping met leuke enthousiaste beheerders. Voor rustzoekers een prima plek.

• 8Familie de Jong27-07-2013

Prima camping

Het team maakt dat de gasten zich zeer welkom voelen, zeer vriendelijk en behulpzaam. Rustige camping, na 22.00 uur rust tot 8.00 uur. Geen hoera-camping. Niet zo heel geschikt voor oudere kinderen. Ligt groen en beschut, geen lawaai van verkeer. Wij kampeerden er met tenten.

• 9Annette Haverkamp24-07-2013

Heerlijke camping

rustige kleine schone camping met een klein groepje vriendelijke gemotiveerde mensen. Hun slogan is Kom als gast en ga als vriend. Zwemmen onder de 15 jaar niet zonder begeleiding is een verzekerings dingetje. Verder in het zwembad niet springen en duiken, geen bommetjes en niet spelen met ballen. Leek even erg maar viel erg mee.

• 8Mart Erik07-05-2012

Heerlijke plek op het Engelse platteland

We waren hier een week begin mei. Camping is klein, met grotendeels stacaravans. Max. 50 plaatsen. Prima stacaravan met verwarming zelfs op de slaapkamers (super finch); was helaas ook nodig. Lekker zwembad, bubbelbad èn sauna die je gratis kunt gebruiken de hele dag door. Dat heb ik nog maar zelden meegemaakt. Zeer vriendelijke beheerders, toen de dvdspeler kapot bleek was er binnen een kwartier een nieuwe! Alles is zeer verzorgd, zelfs de oprijlaan lijkt geschoffeld. Een prima plek in een prachtige streek. Als je rechtstreeks boekt ook niet duur, vonden we.

3 tips over Camping Woodovis Park

• Mart Erik, 08-05-2012

Tavistock is echt een heel leuk provincieplaatsje met alles wat je nodig hebt. Aanraders: Cotehele (National Trust), Brent Tor (kerk op heuvel in Dartmoor) Niet doen met de kinderen: Miniature Pony Center, gewoon een dure kinderboerderij. Wel doen: Zeeaquarium in Plymouth.

• Familie de Jong, 27-07-2013

Fijne vriendelijke camping, ligt aan de rand van Dartmoor National Park, op de grens van Devon en Cornwall, prima om al het moois van de regio te bezoeken. Lydford Gorge, St Michaels Mount, Buckland Abbey en nog veel meer! Een wandeling door het kale ruige gebied van Dartmoor National Park is ook bijzonder, je waant je in de prehistorie. Pubs genoeg in de buurt, waar je voor een prima prijs kunt eten. Aanrader is de Tavistock Inn in het verder gelegen stadje Tavistock.

• R, 27-07-2014

wandelen op de Dartmoor, Cotehele house, Buckland Abbey en de Lynford gorge