Vakantiehuis Higher House Cottages

Vakantiehuis Higher House Cottages

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Engeland, South West, Taunton

Op vakantie geweest naar Higher House Cottages?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Higher House Cottages

• 9johan Harkema21-09-2013

Het is een hele mooie plek, wel afgelegen

De omgeving is prachtig voor wandelaars, daarnaast zijn er in de omgeving leuke activiteiten te doen, bijv. stoomtrein, strand, kasteelbewoner en leuke havenstadjes. Daarnaast is er bij de cottage een buitenzwembad en tennisbaan (beide te delen met de buren; twee persoonscottage). Buiten is er ook een fantastisch uitzicht over de Quantock heuvels. De inrichting van het huisje is wat gedateerd. Maar de eigenaresse is wel bezig om dit te verbeteren. De eigenaresse was aardig en verwelkomde ons met een mandje producten uit de buurt. Als er wat aan de hand was, dan loste ze dat snel op. De hoeveelheid ruimte is beperkt, maar wij hadden schitterend weer en waren veel buiten in de zeer ruime tuin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

0 tips over Vakantiehuis Higher House Cottages