Hotel Hilton Swindon ****

Hotel Hilton Swindon ****

Hotel Hilton Swindon

5 reviews over Hotel Hilton Swindon in het Nederlands

Heel mooi, goed voor een rondreis.

., 12-12-2013

Mooi landelijke stijl hotel, schoon en vriendelijk, mooi en verzorgd zwembad, weer aan te bevelen, ideaal voor een tussenstop na een rondreis.

In principe geen wijzigingen in mijn vorige verblijven. Toch is de keuze van het ontbijtbuffet sinds september beperkt (geen champignons, geen black pudding, geen muffins, geen vis). Chef-kok is veranderd?

Zeer goed hotel voor zakenreizigers en gasten met kort verblijf. Kamers zijn ruim en gezellig en ook het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is typisch Engels maar voldoende. Ook de fitnessruimte is goed ingericht en het zwembad is schoon. Directe toegang tot de snelweg. Het lawaai is nauwelijks hoorbaar en niet storend.

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Swindon voor je op een rij gezet:

Zeer goed hotel voor zakenreizigers.

., 9-9-2013

Zeer goed hotel voor zakenreizigers en excursiegasten met kort verblijf. Het hotel komt overeen met mijn waardering van januari en is ook aan te bevelen.

Zeer goed hotel voor zakenreizigers.

., 9-9-2013

Zeer goed hotel voor zakenreizigers en gasten op excursie met een kort verblijf. Kamers zijn ruim gezellig en ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is typisch Engels maar voldoende. Ook de fitnessruimte is goed ingericht en het zwembad is schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Swindon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Swindon in Swindon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Swindon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Swindon scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.