Reviews over Swindon

prima voor 1 nacht

ronwille,
    21-9-2014

ook hier 1 nacht geslapen op een rondreis. Gewoon een standaard hotel met standaard faciliteiten. Enige minpunt het Dinner. Alles, Vlees groenten en Aardappels was gekookt. Vlees smakeloos en groente zeer All Dente.

Heel mooi, goed voor een rondreis.

12-12-2013

Mooi landelijke stijl hotel, schoon en vriendelijk, mooi en verzorgd zwembad, weer aan te bevelen, ideaal voor een tussenstop na een rondreis.

Goed hotel voor zakenreizigers en seminars.

16-10-2013

In principe geen wijzigingen in mijn vorige verblijven. Toch is de keuze van het ontbijtbuffet sinds september beperkt (geen champignons, geen black pudding, geen muffins, geen vis). Chef-kok is veranderd?

Een ideale accommodatie voor een kort verblijf.

3-10-2013

Zeer goed hotel voor zakenreizigers en gasten met kort verblijf. Kamers zijn ruim en gezellig en ook het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is typisch Engels maar voldoende. Ook de fitnessruimte is goed ingericht en het zwembad is schoon. Directe toegang tot de snelweg. Het lawaai is nauwelijks hoorbaar en niet storend.

Zeer goed hotel voor zakenreizigers.

9-9-2013

Zeer goed hotel voor zakenreizigers en excursiegasten met kort verblijf. Het hotel komt overeen met mijn waardering van januari en is ook aan te bevelen.

Swindon scoort een 4,5 uit 10, op basis van 2 reviews