Hotel St. Leonards

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
Hotel St. Leonards
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor St. Leonards voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel St. Leonards in het Nederlands

Motel die goed als uitvalsbasis dient

johan vrijburg
23-9-2015

Eigenlijk is dit een groot hotel langs de snelweg. Het hotel is een beetje gedateerd maar daar hadden we geen last van. Prima kamer, grote tuin met speeltoestel en een grote lobby/restaurant. Het eten en het ontbijt waren prima. Personeel niks mis mee. Vanuit hier gingen we naar stonehenge, new forrest en de kust. Prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Gwendolyn
18-9-2015

Mooi ouder hotel. Ligt aan de snelweg maar geen overlast daarvan. Kamers zijn modern ingericht. Restaurant heeft verschillende thema avonden. In het restaurant bieden ze bij het ontbijt niet alleen Engels ontbijt aan je kunt uit verschillende ontbijten kiezen. Groot parkeergelegenheid.

Zelf hebben wij hier 2 nachten doorgebracht de omgeving is leuk en Ringwood is een mooi dorpje om te bezichtigen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Leonards in St. Leonards, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Leonards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.