Reviews over St. Just Penzance

Erg leuke bed & bedfast

Dagmar,
    11-9-2012

Dit bed & breakfast ligt net buiten een klein stadje met diverse restaurantjes en uitgaansgelegenheden. De blik op Cape Cornwell is prachtig. Je kunt er een leuke wandeling langs the "costal path" starten.

Het hotel wordt gerunt door een ouder echtpaar - erg lieve mensen, die veel voor je over hebben en het naar jouw zin willen maken. Er is gratis WiFi in alle kamers en de kamers zijn schoon, het bed goed en de douche fijn en volgends mij gemoderniseerd. Al met al: een aanrader!

leuk hotel aan gezellig marktplein

Rita Poppen,
    21-8-2011

Erg leuk hotel aan een dorpspleintje met uitzicht op een oude kerktoren. Vanaf het hotel kan je prachtige wandelingen maken, naar cape cornwall of de oude tinmijnen. In het hotel kan je dineren, mits je niet al te hoge verwachtingen hebt is het heel acceptabel:-) Mooie omgeving. Wij kunnen het hotel aanbevelen!

Prachtige omgeving als het niet regent

b, j en s,
    18-11-2009

B&B is gedeelte van een prachtig huis. Je kunt er prachtig wandelen.

Gastheer en gastvrouw zijn erg hulpvaardig. Als je ze vraagt waar je lekker kunt eten, wijzen ze je een restaurantje aan waar je eerst een flinke wandeling door de duinen voor moet maken. Bij mooi weer is dit natuurlijk schitterend. "Kasteelruïne van King Arthur", was op korte afstand, maar viel ontzettend tegen.

Kamer was voor drie personen wel erg krap.

Leuk hotel met super kok!

J&J,
    28-8-2009

Het restaurant is heeeeel druk bespreek een plekje is super goed

de kamer zijn leuk, niet te groot maar goed te doen maar...

de Engelsen nemen het niet zo nou met SCHOON!

St. Just Penzance scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews