Reviews over St. Austell

Prachtige sfeervolle authentieke locatie!

Jasper,
    19-8-2017

Geweldige locatie met veel privacy. Prachtige gerestaureerde boerderijtjes met moderne inrichting. Hier vind je luxe voor de ouders, maar wel de charme van het platteland en oneindig veel plezier voor kinderen vooral voor leeftijden tussen 3-12 jaar.

Buitengewoon schoon, verzorgd. Alles is aanwezig voor gezinnen, waarbij je ook ter plekke heel veel gratis kan lenen (regenjassen, laarzen, vishengels, strandspeelgoed, BBQ's etc etc). Het personeel streeft er naar om je een totale beleving te bezorgen en weten precies waar je als jong gezin wel en niet moet komen in Cornwall. Geen touristtraps, maar echte belevenissen.

Cornwall is hier veelzijdig en je zit centraal om zowel de Zuid als Noordkust te bezoeken. Dichtbij zijn leuke plaatsen zoals Fowey en Falmouth. Maar ook prachtige bossen en tuinen.

Het is geen goedkope accommodatie, maar ze maken hun verhaal en kwaliteit wel helemaal waar. Je vindt hier overwegend Engelse gezinnen met jonge kinderen samen met bijvoorbeeld hun Opa en Oma. Keurige mensen en vooral rust.

Mooie camping in super omgeving

Elly,
    31-8-2016

Ruime camping met goed sanitair en klein winkeltje. Echt op loopafstand naar het strand, dat er goed uitziet. In de omgeving is veel te doen en te wandelen. Eigenlijk geen minpunten....

Geweldige camping

fam Hindriks,
    31-7-2011

Wij zijn in 2007, 2008 en 2009 naar deze camping geweest en hebben daar een geweldige tijd gehad. De camping is schitterend ingericht met erg ruime plaatsen.

De plekken zijn goed afgebakend. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair ia altijd schoon en warm water is gratis. Het is een rustige camping en er is een paar keer per week kleinschalige animatie voor de kinderen. Zo komt er o.a. iemand met wilde beesten is er een disco voor de kleintjes.

Ze hebben een take-away waar je 's morgens een heerlijk engels ontbijt kunt halen en 's avonds op het terrasje kunt eten.Er is een klein winkeltje op de camping, maar richting het stadje is er een fanatstische ASDA. Een geweldige grote moderne supermarkt. Cornwall is prachtig en deze camping ligt goed centraal om Cornwall te ontdekken.

mooie ruime camping

Willem en Caroline,
    24-5-2009

Dit was camping van het jaar 1999, is al even geleden.

Personeel, eigenaar is erg vriendelijk.

We hebben hier een paar dagen met plezier gestaan in het laagseizoen, 13 euro per nacht met een grote tent, incl. stroom 16Amp. de plaatsen zijn er allemaal even groot, maar niet alle plekken hebben stroom. Dus vraag er naar.

Het sanitair is netjes en wordt goed bijgehouden, warm water en douche is gratis.

Er is gratis WIFI, maar de zender zit aan de noordkant van de receptie, dus aan de zuidkant is er maar zelden signaal en het is ook niet erg snel, maar genoeg om de krant te lezen en te mailen.

Toen wij er waren stond de camping voor nog geen 5% gevuld, dus als iedereen inlogd als de camping vol is, dan zal het waarschijnlijk plat liggen, maar ach, het is gratis.

Aan de achterkant van de camping loopt een enkelspoors spoorlijn, waar een enkele keer een trein te horen is, maar erg storend vonden wij dat niet.

Wij hadden geen kinderen mee, maar er is voor kinderen genoeg te doen.

St. Austell scoort een 3 uit 10, op basis van 1 reviews