Reviews over St. Agnes

voor herhaling vatbaar

Gerda,
    13-10-2010

Het is een hele simpele camping met een geweldig uitzicht over zee.

Wc's zijn prima, douchestraal zou wat harder mogen.

In de eerste week ook vaak wisseling tussen warm en koud water.

Wasmachine (=prima) en droger (oud ding, die ponden vreet) aanwezig.

Mooie wandeling naar het strand. Niet te doen met strandspullen!

Bij hoog water piepklein strand, maar wel leuk. Bij laag water ook strand voor de rotswanden. Lekker bij iets koeler weer, omdat je beschut zit tegen de wind.

plaatsen met prachtig uitzicht

ieke,
    29-6-2010

Mooi gelegen camping. Als je geluk hebt en op het "Goose" field kunt staan, kun je elke avond een prachtige zonsondergang zien.

Sanitair is schoon maar aan de krappe kant, zeker in hoogseizoen. Als je met kinderen bent is het verstandig de sleutel voor de family ruimte te vragen. Dan heb je een wastafel, douche en toilet tot je beschikking. Er zijn wat schommels en een klimrek voor de kinderen. Helaas geen dieren op de camping wat je misschien wel verwacht op een boerderijcamping. Handig aan deze camping is dat je je caravan kunt stallen voor een volgende vakantie.

zeer aangename camping met prachtig uitzicht over de oceaan

fam bos-nauta,
    22-7-2007

zeer aangename camping met prachtig uitzicht over de oceaan.

St. Agnes scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews