Kleine hotelsWeer vandaag21°
Hotel The Grange at Oborne

We hebben een aantal aanbieders voor The Grange at Oborne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Grange at Oborne in het Nederlands

Lief klein Engels hotel op het platteland

MOK
24-7-2017

Dit is een lief klein echt Engels hotelletje. In een mooi oud gebouw met een prima tuin om in te zitten. Personeel is vriendelijk. Kamer ruim, schoon, met een prima heel moderne badkamer. Beetje afgelegen, maar dat weet je van tevoren (kies je waarschijnlijk bewust voor). Diner in het restaurant was niet bijzonder, en een beetje aan de prijs. In nabijgelegen Sherborne kan je beter/goedkoper eten.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Grange at Oborne in Sherborne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Grange at Oborne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.