Hotel Websters

Kleine hotelsWeer vandaag29°

We hebben een aantal aanbieders voor Websters voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Websters in het Nederlands

Bed en breakfast

Anouk
18-6-2017

Fantastisch ontbijt. Zeer gastvrij en altijd schone bedden en handdoeken. Kamers piekfijn in orde en zeer open meedenkende gastvrouw en gastheer. Absolute aanrader.

Gereisd Zakelijk in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Websters in Salisbury, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Websters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.