Salisbury

Reviews over Salisbury

Salisbury (New Sarum)

jgbteg,
    17-7-2011

Een heel leuk centrum met een prachtige cathedraal maar ook een leuk winkelcentrum.

er zijn genoeg terassjes en eet gelegenheden te vinden. En ook aan winkel ontbreekt het niet. De saint Anns gate is ook zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2011

Prachtige stad

paul,
    20-12-2009

Salisbury is een schitterende stad met een al even schitterende kathedraal. De binnenstad is prachtig met de meeste fantastische gebouwen. Landschap rond Salisbury is ook zeker de moeite waard. Ook voor kinderen is het hiet leuk. Vooral de winkel met 150 smaken milkshake vonden ze de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Verrassend mooi

A. Feiken,
    14-8-2009

Ben niet zo'n kerk bezoeker, maar de kathedraal in Salisbury is prachtig! Er staat ook een zeer indrukwekkend model van de kathedraal met scenes zoals men bezig was hem te bouwen. Alles in miniatuur, erg knap gemaakt, met alle details. Het stadje zelf is mooi met veel historische gebouwen. Wij verbleven in een fijne B&B net buiten de stad. Is voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2009

Erg mooie kathedraal.

Fred,
    18-7-2009

Salisbury is een prachtige stad en de moeite waard te bezoeken. Leuke winkelstraten met leuke winkels. Op een gegeven moment loop je door een eeuwenoude poort en kom in een andere omgeving terecht. Veel groen, schitterende oude gebouwen en een mooie kathedraal. Jammer genoeg stond een gedeelte van de kathedraal in de steigers. Tegenover de kathedraal staat de woning waar ooit Edward Heath heeft gewoond. Parkeren is geen probleem, want net buiten Salisbury kan de auto geparkeerd worden en je stapt zo in de frequent rijdende bus.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Niet ver van Stonehenge, dat trouwens fel overroepen is in

Michel uit België,
    31-5-2007

Niet ver van Stonehenge, dat trouwens fel overroepen is in vergelijking met de vele andere sites die niet zo bekend zijn. Maar Salisbury zelf is een sfeervolle stad vol met historische gebouwen, winkels en theehuizen. Een bezoek waard.

Gereisd anders in mei 2007
Salisbury scoort een 8,2 uit 10, op basis van 20 reviews