Vakantiepark Hengar Manor Holiday

leuk, mooi gelegen park

d.meijer
24-5-2010
  • Onderkomen8

Na het lezen van een aantal beoordelingen waren wij nogal sceptisch over dit park. We kwamen echter in een heel aantrekkelijk park. Niet groot maar knus. Onze bungalow was prima ingericht:schoon met prima zitmeubelen, goed sanitair. De pub was echt engels, dus gezellig. Het voedsel was goed en zeker niet duur! Rondom de bungalow liepen de eenden en ganzen met jongen, heel leuk. De supermarkt was wel wat verder weg, maar die doe je gewoon aan als je terug komt van een leuke dag. Wij komen al vanaf 1996 ieder jaar minimaal 1x naar de UK, en hebben al heel wat accomodaties en parken bezocht. Dit was beslist niet de slechtste.

Nooit meer, wat was dat huisje vies!

E. Vonk
24-7-2009
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Dit park leek zo mooi in de gids van hoseasons. maar wat viel het tegen! Ons huisje stonk gruwelijk naar een oude boshut, bestek, borden en pannen waren niet goed schoon te krijgen. Overal lag stof, de tafel plakte. Personeel was alleraardigst maar zag geen probleem. Nee nee. Ze probeerdenb een en ander te verbeteren maar dat hielp niet.

Na een week stonk onze bagage door en door naar het huisje en de auto ook.

Verder staan er veel huisjes op elkaar gepropt. Het vermaak is afgestemd op de britten (OK begrijpelijk) De kampwinkel stelt niets voor en is veel te vaak gesloten.

vorige week zijn wij 1 week op dit park geweest. de huisjes zijn niet te vergelijken qua luxe met center parcs bv, maar toch veel beter dan de grote stacaravanparken die je in Engeland ziet.

We hadden een klein simpel (rijtjes)huisje van alle gemakken voor zien.

Klein binnenplaatsje met een muurtje zodat ons dochtertje niet weg kon lopen.

Binnenzwembad met kleine glijbaan en groot bubbelbad.

Winkeltje erg duur en gering aanbod. Dichtsbijzijnde grote supermarkt op 20 minuten rijden.

Verder perfecte locatie, heel veel bezienswaardigheden op korte rij-afstand.

Ik ben niet kapot van zulke massale parken maar de ligging maakte alles goed.

Vriendelijke behulpzame mensen aan de receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hengar Manor Holiday in Saint Tudy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hengar Manor Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hengar Manor Holiday scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.