Sorteren

Reviews over Saint Tudy

leuk, mooi gelegen park

d.meijer
    24-5-2010

Na het lezen van een aantal beoordelingen waren wij nogal sceptisch over dit park. We kwamen echter in een heel aantrekkelijk park. Niet groot maar knus. Onze bungalow was prima ingericht:schoon met prima zitmeubelen, goed sanitair. De pub was echt engels, dus gezellig. Het voedsel was goed en zeker niet duur! Rondom de bungalow liepen de eenden en ganzen met jongen, heel leuk. De supermarkt was wel wat verder weg, maar die doe je gewoon aan als je terug komt van een leuke dag. Wij komen al vanaf 1996 ieder jaar minimaal 1x naar de UK, en hebben al heel wat accomodaties en parken bezocht. Dit was beslist niet de slechtste.

vorige week zijn wij 1 week op dit park geweest

esther
    6-7-2008

vorige week zijn wij 1 week op dit park geweest. de huisjes zijn niet te vergelijken qua luxe met center parcs bv, maar toch veel beter dan de grote stacaravanparken die je in Engeland ziet.

We hadden een klein simpel (rijtjes)huisje van alle gemakken voor zien.

Klein binnenplaatsje met een muurtje zodat ons dochtertje niet weg kon lopen.

Binnenzwembad met kleine glijbaan en groot bubbelbad.

Winkeltje erg duur en gering aanbod. Dichtsbijzijnde grote supermarkt op 20 minuten rijden.

Verder perfecte locatie, heel veel bezienswaardigheden op korte rij-afstand.

Ik ben niet kapot van zulke massale parken maar de ligging maakte alles goed.

Vriendelijke behulpzame mensen aan de receptie.