Camping Ruthern Valley Holidays

7,5

2 reviews over Camping Ruthern Valley Holidays in het Nederlands

Stacaravans matig, maar cottages prima

Jeroen
28-8-2009

Week in stacaravan (nr 5) gezeten, redelijk uitgerust. braadpan net groot genoeg voor eitje bakken, maar verder alles prima. Oven, aparte gril en magnetron. Oh ja geen koffiezetapparaat, dus hou hiermee rekening als je koffieleut bent. Buiten alleen picknick tafel. Geen tuinstoelen o.i.d. Stacaravans 1-3 staan op onaantrekkelijke plaatsen. Zou ik niet willen hebben. Staan donker onder bomen of aan pad met weinig eigen plek. Verdere sanitaire uitrusting van de camping onbekend. Vriendelijk jong echtpaar. Kleine winkel met elke ochtend verse afbakbroodjes, maar dat kan je in je oven in de stacaravan ook. Bodmin is niet geweldig. Er zijn 2 grote supers. Aanraders in de omgeving zijn Lanhydrock en Eden project (laaste kan erg druk zijn bij slecht weer). Padstow is leuk, maar toeristisch. Ga ergens wandelen langs de noordkust, gewoon prachtig, coastal path loopt van schotland naar Lands End. Vermijd the Camel track, lijkt mooi, maar is niks aan en veel fietsers. Verder prachtige streek.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Mooie, kleinschalige camping met vriendelijke Ligt in de

Fam. Schiere
26-8-2005

Mooie, kleinschalige camping met vriendelijke beheerdersechtpaar. Ligt in de bossen van Ruthern Bridge. Bereikbaar via smalle binnenweggetjes in "the middle of nowhere". Sanitair wel schoon, maar wat weinig en geen echte wasgelegenheid[zeer kleine wasbak].Douche capaciteit is beperkt. Mooie speeltuin voor de kinderen en leuke bospaadjes over de camping. Al met al voor de echte kampeerders een leuke camping.

Gereisd Anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ruthern Valley Holidays in Ruthernbridge (bij Bodmin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ruthern Valley Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.