Sorteren

Reviews over Ruthernbridge (bij Bodmin)

Stacaravans matig, maar cottages prima

Jeroen
    28-8-2009

Week in stacaravan (nr 5) gezeten, redelijk uitgerust. braadpan net groot genoeg voor eitje bakken, maar verder alles prima. Oven, aparte gril en magnetron. Oh ja geen koffiezetapparaat, dus hou hiermee rekening als je koffieleut bent. Buiten alleen picknick tafel. Geen tuinstoelen o.i.d. Stacaravans 1-3 staan op onaantrekkelijke plaatsen. Zou ik niet willen hebben. Staan donker onder bomen of aan pad met weinig eigen plek. Verdere sanitaire uitrusting van de camping onbekend. Vriendelijk jong echtpaar. Kleine winkel met elke ochtend verse afbakbroodjes, maar dat kan je in je oven in de stacaravan ook. Bodmin is niet geweldig. Er zijn 2 grote supers. Aanraders in de omgeving zijn Lanhydrock en Eden project (laaste kan erg druk zijn bij slecht weer). Padstow is leuk, maar toeristisch. Ga ergens wandelen langs de noordkust, gewoon prachtig, coastal path loopt van schotland naar Lands End. Vermijd the Camel track, lijkt mooi, maar is niks aan en veel fietsers. Verder prachtige streek.

Mooie, kleinschalige camping met vriendelijke Ligt in de

Fam. Schiere
    26-8-2005

Mooie, kleinschalige camping met vriendelijke beheerdersechtpaar. Ligt in de bossen van Ruthern Bridge. Bereikbaar via smalle binnenweggetjes in "the middle of nowhere". Sanitair wel schoon, maar wat weinig en geen echte wasgelegenheid[zeer kleine wasbak].Douche capaciteit is beperkt. Mooie speeltuin voor de kinderen en leuke bospaadjes over de camping. Al met al voor de echte kampeerders een leuke camping.