Sorteren

Reviews over Redruth

Goed hotel

Lina
    4-8-2015

Het 3 sterren hotel in een Georgian Mansion ligt in Redtuth in Cornwall. Mijn één persoonskamer was niet groot maar compleet. koffie- en theezetapparatuur op de kamer en flatscreen TV. Het hotel is schoon en het personeel is vriendelijk. De prijs- kwaliteitsverhouding is goed. Een uitgebreid ontbijt is bij de prijs inbegrepen. Er is geen lift aanwezig.

Centraal gelegen en ruime camping

Familie van der Stelt
    6-8-2011

Mooie leuke camping met helaas wel een paar stacaravans(typisch engels)

Klein overdekt zwembadje met warm water voor na een dagje uit lekker even zwemmen.

Erg vriendelijke en behulpzame campingmedewerkers. De camping ligt centraal voor de uitstapjes die je kunt maken in Cornwall en maar 6 mile van de kustI(Portreath) Land's end is een half uur, de lizard is 3/4 uur en bv landhuis lanhydrock is 3/4 uur. De kust (South west coastpath) is adembenemend.

Vlakbij zijn ook de mijnen en de china clay afgravingen. Het sanitair op de camping is schoon en het en je kan opbeperkt douchen en er is zelfs een bad. Buiten de bank holidays is het erg rustig, dus weinig kinderen en zeker niet veel nederlanders. Onze kinderen van 12 en 9 moesten zich dus wel veel zelf of met elkaar vermaken. het kan er behoorlijk hard waaien en ook regenen. Een beetje beschutte plaats is dus handig als je een tent hebt. Een kachel is ook geen overbodige luxe omdat het niet lang warm blijft.

Wi-Fi is aanwezig.

dobre miejsce na wypoczynek

Alicja
    27-11-2010

Ten hotel jest utrzymany w starym stylu.Piekny z zewnatrz jak i wewnatrz otoczony parkiem.Z Hotelu jest blisko do kazdego miejsca ,ktore warto zobaczyc np.kopalnia zlota lub zamek na wyspie Marazione,oraz Eden Project ktorego kopuly widac z kosmosu.Wyzywienie jest dobre(jesli ktos lubi angielskie jedzenie)obsluga hotelowa zawsze usmiechnieta,pokoje ladne.W hotelu niema wielu atrakcji dla dzieci za wyjatkiem basenu.Ale sam pobyt jest bardzo mily(wiem cos o tym bo tam pracuje)Warto zatem odwiedzic nasze Redruth i nasz hotel.Pozdrawiam Alicja

geweldig

Rien Odendaal
    30-6-2010

Camping Lanyon Holiday Park Four Lanes vlakbij Redruth. Zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers. Camping is zeer verzorgt.

Ruime rustige camping

9-8-2009

De camping ligt een kilometer of 10 uit de kust, een beetje achteraf en wat hoger. Het uitzicht is mooi, bijvoorbeeld in de verte op St. Ives en de zee. De plekken zijn ruim en er is genoeg ruimte voor kinderen om te spelen. Ook is het er 's avonds en 's nachts rustig. Heb niet te hoge verwachtingen van het zwembad. Tijdens ons verblijf was er wel vaak veel wind. Gelukkig hadden we een plekje direct tegen de haag zodat we er niet veel last van hadden.

Redruth scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews