Pension Harbour Inn

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag14°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Harbour Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Harbour Inn in het Nederlands

Typisch Enelse pub, bruin, gezellig en vriendelijk. Wij hadden een grote kamer en dito badkamer, strak ingericht. Zicht op de haven en winkels en restaurants op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Harbour Inn in Porthleven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Harbour Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.